Wednesday, August 26, 2009

Landak laut yang menyeramkan

Salam...............semua............... Selepas melalui perjalanan yang jauh nun di hutan, sebelah petang plak kami di humban ke tengah laut....... water confident la kata kan........... saya kumpulan 3 cuma ada 3 orang je.... 1 lagi demam (Mala)...... Saya, Ati dan Hadi........ Sebelum di bawa ke tengah lautan kami menunggu giliran untuk dibawa ke tengah.... sementara tu.... kami duk tepi bersama 1 jurulatih garang... tapi baik.... dan Cik Hisyam Che Mat.... Si Hadi punya keje..... dia pegi ambik landak laut yang hitam legam tu..... da le tengok mengelikan... ngeri pun ada...... si Hadi, dan Cik Hisyam Che Mat plak saja je nak menakutkan saya dengan Ati.... apa lagi saya dengan Ati menjerit le...... cuba berlari jauh sikit daripada diaorang berdua....... Selepas tu aku dengan Ati jadi geli geleman plak...... gara-gara tengok benda hitam yang mengelikan dan menakutkan......... Duri penuh satu badannya..... Nasib kami tak kena durinya........ Nampak macam lintah je... tapi berduri... he.. seram aku... Itulah pertama kali aku melihat landak laut berduri yang menakutkan dan mengelikan aku dan rakan-rakan.....

No comments: